Het Einde van Elle Kennedy

/ maandag, september 23rd, 2019
het einde van elle kennedy cover craving pages
Published: 7/NaN/2019
Dean Di Laurentis krijgt altijd alles wat hij wil. Hij is nog geen meisje tegengekomen dat zijn charmes kan weerstaan. Totdat hij Allie ontmoet. Allie Hayes gaat bijna afstuderen, maar heeft nog geen idee wat ze daarna wil gaan doen. En ze heeft het ook nog eens net uitgemaakt met haar vriend. Een rebound met Dean, de one night stand-koning van het populaire ijshockeyteam, kan ze niet weerstaan. Maar één ding weet ze zeker: een…

Er zijn van die auteurs die een spontaan gilletje van blijdschap aan je ontlokken wanneer er een boek van hen verschijnt. Elle Kennedy is zeker zo'n auteur voor mij. Sinds ik De Deal heb gelezen ben ik al verknocht aan haar hockey-mannen en hun love interests. Ik keek al een tijdje uit naar het derde deel in de Off Campus reeks, dus toen die op de mat viel sprong ik een gat in de lucht en begon ik meteen met lezen... en toen werd ik ziek.

Helaas krijg ik als ik ziek ben meestal ook een verschrikkelijke leesdip. Dus besloot ik toch maar even te wachten met het boek. Ken je de uitdrukking: Distance makes the heart grow fonder? Nou, dat effect had de noodgedwongen leesbreak ook op mij. Tegen de tijd dat ik eindelijk weer een beetje kon lezen stond ik zowat te trappelen van ongeduld.

het einde van elle kennedy craving pages

In dit draait het om Allie en Dean. Allie heeft het nog maar net uitgemaakt met haar ex-vriendje Sean, maar deze meneer laat zich niet zo gemakkelijk afwimpelen. In de wetenschap dat hij op weg is naar haar kamer om het 'uit te praten' vraagt Allie haar beste vriendin om hulp. Hannah adviseert Allie om te zorgen dat ze niet thuis is wanneer Sean op komt dagen. Ze nodigt haar BFF uit om in het huis van haar vriendje te logeren. Ze weet echter niet dat lady's man Dean op het punt staat het bed in te duiken met twee mooie meiden. Net wanneer Allie op komt dagen.

Ik ben iedere keer weer benieuwd naar de manier waarop Elle Kennedy haar personages nu weer bij elkaar gooit. In mijn hoofd zie ik haar echt steeds meer als de figuur uit deze populaire 'Now kiss' meme, en ik vind het heerlijk!

Dean en Allie hebben vanaf het begin een heerlijke dynamiek. In tegenstelling tot de andere koppels blaken zowel Dean als Allie van het zelfvertrouwen en hebben ze allebei een heel helder beeld bij wat de toekomst voor hen in petto heeft. Ook zijn ze allebei enorm gedreven om die toekomstdromen koste wat het kost te realiseren. Als lezer is het gemakkelijk om je in te leven in de personages, want het voelt bijna dat een klein beetje van hun zelfvertrouwen op jouw afgeeft mits je maar hard genoeg meeleeft met het stel.

Elke keer dat ik een boek lees in de Off Campus reeks verkondig ik luidkeels dat dít mijn lievelingsdeel is uit de reeks. Maar met ieder nieuw boek in de reeks moet ik daar op terug komen, want Elle Kennedy weet zichzelf met ieder nieuw boek te overtreffen! Dean en Allie zijn dan ook mijn favoriete koppel op het moment, maar het zit er dik in dat het na het lezen van Het Doel weer verandert.

De kracht in de boeken van Elle Kennedy is de perfecte harmonie tussen humor, romantiek, sexy times en drama. Het zijn weliswaar een beetje formulistisch geschreven boeken, maar waarom zou je iets proberen te fixen wat niet kapot is? En er is, als je het mij vraagt, een hele goede reden waarom deze formule zo populair is: hij werkt. Ik vond het opnieuw een heerlijk boek en kan liefhebbers van romantiek en feelgood niet hard genoeg aanraden om deze boeken te lezen.

• Het Einde is alweer het derde deel van de Off Campus reeks
  • De eerste twee delen heten De Deal en De Fout
  • Het volgende deel gaat Het Doel heten